Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения 164 2.0v6 Turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Мнения 164 2.0v6 Turbo

    Какви са ви мненията за това изпълнение на 164ката ? Какво се чупи най-често и как стоят цените с поддръжката на тази кола, обслужване, много ли е разлкита с моята 33ка ?

  • #2
    ...

    За мен е един много хубав и здрав автомобил , вече проблема е на какъв ексемплер ще попаднеш
    BMW 330 D 280h.p600nm by TST Bmw 725 Toyota Yaris T.Sport ex Alfa Romeo 145 2.0 16v Turbo 200hp Suzuki Burgman 400 Malossi kit

    Comment


    • #3
      Смяната на ангренаж е ~1500 лв
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
        Смяната на ангренаж е ~1500 лв
        На какво се дължи тази цена ?

        Comment


        • #5
          ще ти кажа цените приблизително
          ремък ангренажен 60
          обтяжна ролка ангренаж 400
          паразинта ролка 100
          два обслужващи ремъка по 50 лв
          три ролки на обслужващите по 100
          некой лев за труд и още едно две неща дето ще изскочат
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #6
            ...

            Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
            ще ти кажа цените приблизително
            ремък ангренажен 60
            обтяжна ролка ангренаж 400
            паразинта ролка 100
            два обслужващи ремъка по 50 лв
            три ролки на обслужващите по 100
            некой лев за труд и още едно две неща дето ще изскочат
            Високички ми се виждат на мен тези цени нещо ?
            BMW 330 D 280h.p600nm by TST Bmw 725 Toyota Yaris T.Sport ex Alfa Romeo 145 2.0 16v Turbo 200hp Suzuki Burgman 400 Malossi kit

            Comment


            • #7
              Григор има две такива алфи . Да изчакаме да видим той какво ще каже по въпроса .
              Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
              Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
              Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

              Comment


              • #8
                Другия интересен въпрос е колко е годишния данък ако от 300-500 доста сабаря ентусиазма.Щото има в Германия доста мощни 164 за по 500-1000 евро ,ама то не само да я купиш.

                Ами другото скъпо нещо дето се разваля е турбото, скъпо-скъпо, ама аз като нямам и пак страдам.
                Alfa164 T.S 148++ HP
                Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                  ще ти кажа цените приблизително
                  ремък ангренажен 60
                  обтяжна ролка ангренаж 400
                  паразинта ролка 100
                  два обслужващи ремъка по 50 лв
                  три ролки на обслужващите по 100
                  некой лев за труд и още едно две неща дето ще изскочат
                  Каде ги видя тези цени! Как прицени? Защото аз не съм много съгляасен с теб колега.


                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=54692

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от anton.mudev Покажи съобщение
                    Каде ги видя тези цени! Как прицени? Защото аз не съм много съгляасен с теб колега.


                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=54692

                    Колата е прекрасна, ако нямах алфа двойка турбо щях да си я взема.
                    А цените знам щото знам
                    Тоя мотор иска обслужване с оржинални части.
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #11
                      Добре явно не ти се говори по темата с частите

                      Comment


                      • #12
                        Нещо за което никой от колегите не спомена са биелните лагери... На първо четене се сещам, че имаше двама колеги от форума, които разпордадоха 164-ки турбо на части, заради превъртели лагери, което навежда на мисълта, за известна слабост в този възел от ДВгГ-то...
                        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Raphael Покажи съобщение
                          Какви са ви мненията за това изпълнение на 164ката ? Какво се чупи най-често и как стоят цените с поддръжката на тази кола, обслужване, много ли е разлкита с моята 33ка ?
                          Цветелине, Цветелине, няма да се научиш кого да питаш и какво. Тия теми дето ги пускаш са безсмислени. Хубаво гледаш към 164, но по-добре не се изхвърляй на 200 коня мотор, който не ти е по джоба, а се огледай за 164 2.0 Туин Спарк, която единствено тя ще ти е по джоба.

                          П.С. Никоя друга Алфа няма да ти дойде толкова евтина като поддръжка спрямо 33-ката, а и за съпоставка няма допирна точка, пък и тук няма кой да ти отговори спрямо 33-ката какви са разликите в поддръжката, при условие, че почти никой от раздела не е имал 33-ка.
                          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                          Comment


                          • #14
                            Ако обичате придържайте се към въпроса на колегата. Това дали му е по джоба или не си е негов проблем и не ни влиза в работата.Всеки има глава на раменете и може сам да преценява! Ако нямате наблюдения в/у колата или двигателя МОЛЯ ВИ не скапвайте темата!
                            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                            Opel Astra J
                            ex:
                            Alfa Romeo 164 2.5TD
                            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                              Цветелине, Цветелине, няма да се научиш кого да питаш и какво. Тия теми дето ги пускаш са безсмислени. Хубаво гледаш към 164, но по-добре не се изхвърляй на 200 коня мотор, който не ти е по джоба, а се огледай за 164 2.0 Туин Спарк, която единствено тя ще ти е по джоба.

                              П.С. Никоя друга Алфа няма да ти дойде толкова евтина като поддръжка спрямо 33-ката, а и за съпоставка няма допирна точка, пък и тук няма кой да ти отговори спрямо 33-ката какви са разликите в поддръжката, при условие, че почти никой от раздела не е имал 33-ка.

                              Боби, то ясно, че ще е по-скъпа за поддръжка, ама се качих в една 164ка и както казваш няма допирни точки с 33ката. Просто ме привлече този двигател и исках да разбера нещо повече по нея. Дори и да взема някоя 164ка, не означава, че ще се разделя са 33то. Докато има чарколяци ще я поддържаме с теб

                              Comment

                              Working...
                              X